
Vestel Manisaspor, Çaykur Rizezpor'un orta saha oyuncusu Şener Aşkaroğlu'nu renklerine bağladı. Bugün Ves-Cafe'de düzenlenen törende üç yıllık sözleşmeye imza atan Şener, Vestel Manisaspor'da kendisini yenileyeceğini belirterek, "Ç.Rizespor'da 5 yıl forma giydikten sonra hedefleri daha büyük olduğu için Vestel Manisaspor'u tercih ettim. Böyle bir değişimin benim için de yararlı olacağını düşünüyorum" diye konuştu.
Denizlispor Burak ve İnegölsporlu Metin'den sonra Şener'i alarak üçüncü transferi gerçekleştirdiklerini söyleyen Kulüp Başkanı Haluk Çubukçu ise, "Teknik kadronun verdiği rapor doğrultusunda nokta transferler yapıyoruz. Şener'in tecrübesi ile takımımıza çok şey kazandıracağına inanıyoruz" dedi. Biri kaleci iki yerli ve iki yabancı oyuncu alarak transferi kapatacaklarını kaydeden Futbol Şube Sorumlusu Semih Vardarer ise Gençlerbirliği kalecisi Gökhan veya Malatyaspor kalecisi Fevzi den birine önümüzdeki günlerde imza attırabileceklerini söyledi.