Aslında yenir, ne var ki. Yerken balığın yakışıklı olmasının ne önemi var, kopar kafasını at ızgaraya, rakı, roka, salata, muhabbet derken o balığın yüzü unutulur. Vay vay vay pamuk gibiymiş pamuk replikleri eşliğinde afiyetle tüketilir..
Bu arada "diğenler" ne demektir ya, diyenler olmasın o..