öncelikle fifa da yeni olduğumu belirtmek isterim sonra niye bu kadar saçma konu açtın demeyin diye bi kaç sorunum var bunlar hakkında bilgi istiyorum siz değerli scn üyelerinden
1.menager modda maç bittikten sonra bütçeyi hesaplarken salary diye bişey var onun yüzünden param eksiler düştü bunu açıklarsanız sevinirim
2.transfer sezonunda nasıl transfer yapıcam
bütün sorunlarım bunlar yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ediyorum