sdtdbrl SAYIN ARKADAŞLAR WE 10 PC GAME OLARAK PİYASAYA ÇIKTI.BENDEN WE VE PES İLE GÖRÜŞMEK İSTEYENLER GELEBİLİR......MSN ADRESİMİ ALIN EKLEYİN HAYATINIZI YAŞAYIN.....sdtdbrl@hotmail.com.....BEKLİYORUM
R2.ZephyR Nerde çıktı,ne zaman çıktı arkadaşım göster bakalım bi reklam da inanalım.Yoksa sen bi lamer olmayasın,ne dersin? :mad:
иoи-ρasaяaи zephyr cocuk dogru soluooo cıktı ama her yerde bulun muo belkı 1hafta fln sorna her yere gelırrr...
avni_okay arkadaşalr bi tane forma paketi indirdim "uni" diye bu dosya var. bunu nereyte kopyalayacam yada başka bir programlamı yapmam gerekio