fff arkadaşlar bnde fb pankarları war.onu ajax pankarlarının üstüne importlamak istiyorum ..biri bna id leri verebilirmi..... lütfen...........
capoxfile 11406, yı graphic studip ile açarsın orda ayax ın kini bulursun elindeki dosyayı üstüne taşı okadr