Orjinal Mesajı Yazan: adem_78_0
kalkVEsavaş kardeş bi kere wordclass da tek uzaktan yerden cekilen sut gol olmuyor ben her sekilde atıyorum..kafa,kaleciyle karsi karsiya sıfırdan.. heryerden hersekilde..06 da rakip tanımam..
Hahaha iyimisin sen ya.kendindemisin.
Kalaciyle karşı karşıya ve kafayla gol atıyorum demişsin.
Onları her standart oyuncu atıyor,ben farklı olanları söyledim sadece !.
Kaleciyle karşı karşıya ve kafayla atamıycanda gidip 40 metreden yerdenmi atıcaksın,ileri seviye bir dilde konuştum anlayamadın heralde.