henry nerde adamın arkasında, top nasıl geriye atılıyor. hem ne farkeder? bu konuyu kilitleyin, hatta silin. kafam karıştı. aha bunu erman torğglun'a mı sorarsınız, ahmet çakar'a mı sorarsınız farketmez. eğer bu ofsayd değilse kulubü bırakacam. hatta halı saha da bile oynamicam. yok yok kardeşlerimle salon da bile oynamicam, hatta g.saray maçlarını bile izlemicem. Hagi'nin dediği gibi "Beni öldürmek istiyorsanız, beni futboldan ayırın." bundan dah büyük iddia olamaz.
ama bunları sadece görüntüye göre söylüyor. eğer golde henry yazıyorsa kesin ofsayt.