aslında son mesaja kadar okuyup da yazacaktım ama, bu mesajdan sonra dayanamadım. senin bu dediğine göre hiç ofsayt yok. bilirsin ki ofsayt olması için pas gerek. adam toptan geride olsun alsın pası. yuh ofsayt değil diyen o kadar fazla ki turkiyenin futbolunun gelişmemesini anladım: futbolu bilenle bilmeyen eşit. sorun ise herkes bildiğini sanıyor
---------------------------------------------------------------------------
sonunda açıklık getirildi hala ofsayt değil diyenler gana-çek cumhuriyeti maçını bulup izlesinler. topu süren adma toptan ilerdekine(soldaki) pas attı ofsayt oldu sağdakine atsaydı gol olacaktı.
SEN DE HAKLISIN AMA ORADA Kİ POZİSYONDA OYUNCU KALECİNİN GÖRÜS ACISINDAYDI.BURADA İSE HENRY TOPA ARKADAN GELİP VURUYO.