Orjinal Mesajı Yazan: gs***forever
gereksiz tartışma isterse c.ronaldonn önnde 5 tane takm arkadaşı olsn hç bri ofsayt deil rakip geçilmiş o zmn kaleciyle karşı karşıya kalındıında yndaki adamına pas wermesi de mi ofsayt ?
isterse 1 cm bile önde olsun yine ofsayttır, defansı geçip geçmemek önemli değil..
dün de yazdım yine sölüyorum Oyuncu şu pozisyondayken ofsayttadır:
* Karşı takımın kale çizgisine top ve rakipten daha yakın olursa. OFSAYTTIR...