hassim86 arkadaşlar biz arkadaşımla bir bilgisayarda karşılıklı fifa oynamak istiyoruz. usb klavye ve normal klavyeyle.bu mümkünmü..... lütfen yardım edin
KalkVeSavas Eskiden Nba 96 yı klavye ve mause la karşılıklı aynı pc den oynuyorduk,şaka demiyorum.ne günlerdi bee.
prst34 Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Eskiden Nba 96 yı klavye ve mause la karşılıklı aynı pc den oynuyorduk,şaka demiyorum.ne günlerdi bee. he ya fifa 98 de öyleydi ne manyaklık ne kasıyosun fareyle :D
hassim86 yav kardeşim biz size ne dioruz siz bana ne diyorsunuz.geçenlerde gene forumdan bi arkadaş fifa 2006 yı oynayabildiklerini söyledi.onun içi n sizlere soruyorum.