Gelecek sezon Avrupa'da ülkemizi temsil edecek takımlarımıza bir iyi, iki kötü haber geldi. F.Bahçe'nin Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turunu geçmesi halinde 3. turda seribaşı olamayacağı kesinleşti. Çünkü Romanya'da Steaua ya da Rapid Bükreş şampiyon olacak. İki takımın da UEFA puanı F.Bahçe'den yüksek. Bu durumda Kanarya üçüncü turda Inter, Liverpool, Arsenal, Valencia, Ajax, Hamburg gibi ekiplerle eşleşebilecek.
Kaynak: Sabah
MALESEF 100. YILDA AVRUPADA YOKUZ!!:mad: