aslan_3742 İLK ÇALIŞMAM BİRAZ ACEMİCE OLABİLİR http://img396.imageshack.us/my.php?image=gsfantasyforma7cm.jpg
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: aslan_3742 ŞİMDİ Bİ BAK Tmm gözüküyo artık. Ellerine sağlık ama biraz karışık gibi
aslan_3742 çok süper oluyo denedim sadece sol bacaktaktaki aslanı ters cevir ve formanın önündeki siyah şeridi arkaya da yap
ЦОĿKÁИ Galatasaray lılığımdam değil hakikaten söylüyorum;umut vaateden bir forma kendini geliştirebilirsin ama forma yapmayı bırakmazsan...