Bıktım artık bu kolpa haberlerden.Herkes farklı şey söylüyor.Biri o gelecek biri bu gelecek diye diye habercilik yaptıkalrını sanıyorlar.Çoğu insanda bunlara kanarak;
-uff lan bize gelecek adama bak geçen sezon gol kralıydı.
-sen ne diyosun olm sen bize gelecek olan adama bak geçen sezon bizimki hem gol kralıydı hemde asist.
Bıktım artık butür haberlerden.Gelecek olan biran önce gelsin artık.