Birlikte İlk Organizasyonumuz....
--------------------------------------------------------------------------------
ilk organizasyonumuzu yapıyoruz.fenerbahçemizin temmuz ayı sonunda şampiyonlar ligi ön eleme maçına şükrü saraçoğluna,mabedimize organizasyon düzenlemeyi düşünüyoruz.tüm temsilciliklerimizden bu organizasyonumuza katılım göstermelerini bekliyoruz.organizasyon ile ilgili bilgileri bu topik altın paylaşacaz.gelecek arkadaşlar ve gelmeyi düşünen arkadaşlar buradan duyursunlar.
http://www.gencfb.com/ViewThreads.gfb?tId=167