Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay
ya düşün bir adamla 3maç yapıyorsun ilk iki maçın yazılmıyor yapılan son on maçın içine sadece son maç yazılıyor.
Online oynuyosun ama biz seni hiç görmedik yaw baksana foruma turnuvalar oluyo bi, sürü kişi var scn.lig var.