maxel :) game graphic studio programını kullanmayı bilen varsa bana yardım edebilirmi nasıl face eklenecegini bilmiyorum acele yaardıııııııııım
MaNiaC_Manager birincisi konu başlığını düzelt yardımm yazması yasak zaten burası forum yardım eden olacaktır..... İkincisi zaten video lu anlatımı var biraz araştırsan bulursun ama konu açmak kolay gelmiş demekki :)