Thor Orjinal Mesajı Yazan: OaRist ya bir de bulunmasaydı İyi ki bulundu evet. Rahatladım bekliyordum yıllardır ne zaman bulunacak ve insanlığa yeni teknolojilerin, uzayın kapılarını açacak diye..
Peshayat Fotoshop dir ya ama Benim bildigim iki tane balik var japonyada onlar resmen insan yuzulu dunyada sadece ikitane var o baliktan
Parasetamol Bu örümceklerin insan yüzlü olması çok önemli. Ya zürefa yüzlü olsa ne olacaktı? Eyvah eyvah! Şimdi yeni araştırmalar da yapılacaktır. Mesela insan yüzlü iguana. Ya da yarasa yüzlü devekuşu... Önemli şeyler bunlar.