Arkadaşlar, ekipman demek oyuncuların kendilerine ait donanımları demektir. Tabiyki kol ile oynamak istemeyenler cafedeki klavyelerle oynayacaktır. Ya da kendi klavyeleriniz veyahutta mouseunuzla da oynayabileceksiniz. Dünyanın her tarafında yapılan turnuvalar böyledir... Ve biz yaptığımız her turnuvada böyle yaptık ve hiçbir sorun olmadı burada niye böyle mesajlar cıkıyor...
Ayrıca tito ne demek cafedeki bilgisayarlar 19 inc değildir ?
Cafe'de 6 tane 19 inc monitör var... İyi bakman lazım cafeye...
Tito: Arkadaşım kendi kafana göre birşeyler yazıp insanların kafasını karıştırıyorsun. Eğer insanlara bilgi vereceksen bana veya cafeye gittiginde cafe sahibi Levent Bey'e ne nedir diye soracaksın ondan sonra buradaki insan topluluğuna açıklamalarda bulunacaksın. Kendi kafana göre bilgisayarlar 17 inc diyorsun 6 tane monitorun 19 inc olduğunu bilmiyorsun, sonra insanlar biz joystick ile mi oynayacağız diye bana geliyorlar nerden cıktı bu dıyorum tito oyle diyorlar, böyle bir saçma şeyi neye dayanarak söylüyorsun.
Herkes istediği rahat ettiği başarılı olacağı düşündüğü şeyle oynar. Cafe size ekipman sağlamak zorunda değildir. Cafenin klavyesinde ya da kendi klavyenizi getirerek maçları yapabilir, kendi joysticklerinizi getirir maçlarınızı yapabilirsiniz.. Tito yazmış olduğun mesajlar yüzünden insanlar bana ne oluyor diye soruyor ve huzursuzlanıyor. Bunu yapmaya hakkın yok, ve sana cep telefonuyla ulaşılıyor yanlış bilgiler vermemen için lütfen daha dikkatli atın mesajlarınızı... Daha başladan sorun yaşanması istemiyoruz. Ve sorun yaşanacak hiçbirşeyde yoktur..
Ayrıca turnuva 24 Haziran'dır 25 Haziran kimin akıl ve duygularından çıkmıştır anlamak mümkün değil... Hayret birşey yahu .