alichan_1907 Ben nano nun içindeki fb 3. formayı normal oyuna atmak istiyom nanoyu kurmadan bu nasıl olur? Reklam panolarınıda aynı şekilde koymak istiyorum nasıl olcak bunlar
voyager Ben sadece Ali Samiyen Stadı kaldırmak istiyorum bunu nasıl yapacağım Nvidia Gforce ekran kartı var ondan Saygılarımla, Voyager