Eline sağlık en kısa zamanda deniyeceğim.Fakat bi uyarı yapmadan geçemiyeceğim:özellikle yüz paketi yaparken vesikalık tarzı fotoların kullanılmaması daha hoş olur.Futbolun içinden,maçın ortalarından alınan fotolar gerçekçiliği daha çok yansıtır.
Bir dahaki çalışmalarında bunu göz ardı etmemeni umuyor.Tekrarda yama için teşekkürler.