boxer_mert Abi fifa da kariyer modda oynuom ama admlar bni bi sure sonra kowuo bunu nassı engellerim bna biri nooolur yrdm etsn
03Gs1905 Forum kurallarını okuyalım;okumayanları uyaralım.. Forum kuralları 18.maddenin d bendine göre içerikle alakasız başlık kullanmaktan konu kapatılmıştır..