kazanmak tabiki çok iyi ama kazanmasak bile bu gençlerin yine ordaki mücadeleri çok gurur verici.Bir çoğu daha ilk kez milli oluyor.Bir çoğu da değil nerdeyse %90'ı :D ama çok iyi performans gösteriyorlar
böyle giderse 2008'deki avrupa şampıyonasında ve 2010'daki dünya kupasında çok abartılı ve aşırı güçlü bir kadromuz olcak :D