Orjinal Mesajı Yazan: Minik Aborjin
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907
önemli dosyalarını d klasörüne kopyala , c ye format at
işte onasıl ? Bi de D de çok az yer var c de de.!!
önemli dosyalarını , klasörlerini sağ tıkla kopyala yap , d klasörüne yapıştır (eğer windows c de kurulu ise)
az yer varsa mümkün olduğu kadar gereksiz dosyaları silmeye çalış , yada cd ye yazdır
EDIT : yinede yapadıysan msn de anlatabilirim , burada boşuna yer işgal etmeyelim