uurture EVET EFSANE DÖNDÜ VE GTA 4 ÇIKTI İŞTE TANITIM FİLM'İ BU SİTEDE "> bir çok yenilik var müthiş olmuş izlemenizi tavsiye ederim.
xxxxxxxxxxxxxxxx bu gta deil bu xbox 360 a çıkacak olan saints row oyunu yani gta nın rakibi ve ayrıca gta 4 17 kasım 2007 de de ps3 için çıkacak hemen atlamayın öyle herşeye
emany **Bu video Saints Row isimli oyunun ps3 için çıkacak olan oyunudur , pc de bu kadar güzel grafikler olacağını tahmin etmiyorum ...**
SAT halamı GTA 4 icin ugras veriyorsun be alexander kardes :D onu bunu toplayıp bize kakalamaya calısmaktan bıkmadın mı? biraz emeğin olsun emeğin ;)
uurture Orjinal Mesajı Yazan: SAT halamı GTA 4 icin ugras veriyorsun be alexander kardes :D onu bunu toplayıp bize kakalamaya calısmaktan bıkmadın mı? biraz emeğin olsun emeğin ;) arkadaşım ben sizi keklemeye çalışmıyorum sadece gta 4 üzerinde araştırma yapıyorum ama ne bulduysam boş doğru düzgün bilgide yok sizlere yalan yanlış haberler verdiysem özür dilerim.
spider07 bu oyun ps3'e de pc'yede çıkmayacak...sadece x-box 360'a çıkacak...ayrıca neresi güzel anlamadım...sadece karakterimiz tombul,grafikler gta sa'nın düpedüz aynısı...bi de patlama efektleri güzel...