uurture burdan bakıldığına göre 3 şehirde geçicek kahramanımız hayatı NEW YORK , LONDRES ve TOKYA da buyrun resimlerin sitesi bu siteden bularbilirsiniz. http://jcporesource.blog.jeuxvideo.com/index2.php 7 sayfadır alttan sayfaları seçerek diğer resimleri ve bilgileri edinebilirsiniz.
uurture bu playstation 3 için çıkacak onun fiyatıda yanılmıyosam 699$ olacakmış herkez bundan dolayı xbox 360 a yöneceğe benziyor.
KoreSh bazı resimler alan wake adlı oyundan zaten google imagesdan gta 4 yazıyorum alan wake resimleri çıkıyor.bi konuda yanlışlııkla o resimlerden koymuştum.
KoreSh Yok aslında ps3 daha pek duyulmadi ama başka yerlerde '**Ps2 den çok KULLANICISI olduğu söyleniyor'** ama türkiyede 3000 civari kullanıcısı var.ps3 yayılsa daha fazla kullanıcısı olur.
emrecan_xxx hayır bence pc yi kullanan daha çok bence pc ye çıksın çünkü bu tür oyunlar pc de oynanıyor..daha zevkli oluyor..
CRNL PC ye çıkması çok zor çünkü hot cafe moduyla birlikte rockstar games in başı büyük derde girdi ve mahkemelerde süründüler:) bundan korktuklarından çıkarmaları güç gözüküyor. Ama buna rağmende çıkma ihtimali var
BaD BoY arkadaslar bu oyun böle olmaması lazım kişi olarak her yeni oyunda baska kişi oluyor aslında hep aynı kullanıcı olması lazım...
Shafac ayın 19 unda çıkcak galiba böyle yasmışlar inşallah doğrudur Affirmations Sortie le 19 octobre 2007 titre : GTA IV Nouveau moteur graphique : le rage engine
LENNOX Arkadaslar, Goruntude bir tek resim dogru, oda binali resim olani yol uzerinde... Gta san andreas playstation 3'e ozel yeni olarak yapilanacak, burda sehirler bilmem kac bin metrekare olcakmis, cok buyuuuk yapacaklarmis, ozel baska level'lerle...