arkadaslar mac oncesinde mac oynayacagım karsı takımın menajeri bna sert we saygı sınırlarında olmayan yorumlar yapıor.. ( sizin takımınız sampion olamayacak kadar kotu bir kadroya sahip gbi..) bende bunlara genellikle cok sert cewap weriorm =) boyle bi sekilde cewap werdigimde oyuncularımın morali cok bozuluyor bozulmasının nedeni ise profesyonelce dawranmamam..eer saygılı bir sekilde cewap werirsem yine moralleri bozuluyor..napıcagımı sasırdım ? onerilerinizi bekliorm