MaNiaC_Manager Bu yıl sizce Fenerbahçe Şampiyonluk yolunda hangi takımla yarışır ? Ve sizce yapacağı transferlerle şampiyonlar liginde başarılı olabilecekmi ?
capoxfile galatasaray zor 4.cü olur bu sene ahada buraya yazıyom, şampiyon açıkara Beşiktaş,2.fenerbahçe 3.kayserispor, 4.galatasaray...
gencfbdaywalker kimseyle yarışmayız önümüzdeki sene büyük ihtimal açıkara götürürüz.Adam gibi teknik direktör önemli faktör.İyi bir sol bek ve göbeğe adam,orta saha ve forvete de kaliteli oyuncu lazım.Yönetimden başlayarak tüm taraftarın kenetlenmesi lazım.Tüm bunlar olursa kimse tutamaz..
SiNBaD_ yav zaten her yıl galatasarayın kötü bitirceğini söylüyolar ama ben şimdiye kadar sadece bir kez gördüm o da 2 yıl önceydi :D