arkadaşlar bursaspor ile yeni bir oyuna başladım ligde 2 galibiyet 1 beraberlik ile birinciyim ama büyük bir DC sıkıntısı var sezon başında neredeyse bütün yatırımı under 20 ye yaptım(burak yilmaz,cakir hamza,güven onur...vb)ana takıma ise jonhatan ocampo,veli ersin,furkan bastan,senol gokhan ı aldım sizce hangi taktikle devam ediyim ve DC ye kimi takwiye ediin??