bjkaan_93 soccerbug u yükledimde ama bir sorun var maçın içinde formalar çıkmıyor nasıl yapabilirim .. kitserver ı yükleyip setup.exe yaptım ama yine de açılmadı ....
hasan bey arkadasölar ben sorunu cözdüm :) kitserverin en yeni versionunu indirdim ve kurdum ve formalar süper oldu insallah sisde de olur
cingoz Orjinal Mesajı Yazan: hasan bey arkadasölar ben sorunu cözdüm :) kitserverin en yeni versionunu indirdim ve kurdum ve formalar süper oldu insallah sisde de olur o zaman kardeşim en yeni kitserverin linkini verde bizde fayfalanalım:)