ok ok saol dostum o kadar aramıştm farkına varamadm bunun tekrar saol...
EDIT: ya ben bu kutucuğu işaretledm ama hala aynı sorun var msn plus ı da bi karıştırdım ama bununla ilgili bi seçenek bulamadm...stuff plug-ng yüklü bende ona da baktım onda da böle bi seçenek yok...