TUTUKLU arkadaşla uğraştık ağdan nasıl yapacaz bu pes 4 ü yaw.? bi el atın yaw......şimdiden tşşkurler....
kemal_gfb arkadaş istersen pes launcher programını indir sonra da http://www.emuleturk.com/Port/PortAcma.htm burdan modeminin markası ne ise 5739 isimli tcp ve udp açacaksın bu kadar