Orjinal Mesajı Yazan: myraven
Arkadaşlar sizlere büyük bir sorundan bahsedeceğim.Ben oyunu sizler gibi 6 ay önce aldım kurdum vede süperpatch ile 6-7 aydır süper oynuyordum.Ve de son çıkan kitserverlerle formlarıda yüklüyordum.Bir gün bide baktımki oyun maça girerken takılıp kalıyor.Bende oyunu sildim öncek ayarları yeniden kurdum sıfırdan ama yine aynı hata.Araştırdım bu hata bazı arkadaşlarda da varmış acaba neden ve ne yapmalıyım lütfen cevap verintek zevkim olan pes 5 ten mahrum kalmak istemiyorum.
Şİmdiden teşekkürler..
Saygılarımla...
sana kesin bir çözüm, bu superpatchin hastalığı galiba... Pes 5.exe tıkladıktan sonra sürekli enter a bas ok, basmazsan takılıyor, ben superpatchi oynadığımdan beri hep öle başlatıyorum ok umarım olur