selamlar,
Ne zaman göğüs reklamı yapsam (avea, pınar ..... gibi ) ufacık bişey çıkıyor ve tekrarlarda görünmüyor bile (PS2). gerçi "edit logo" ve "edit emblem" i kullamıyorum mecburen. çünkü "edit font" ta istediğim gibi yazı şekli yok, 3 çeşit font var, o da beni kesmez. herneyse; soru >>> yaptığım ( "edit logo" ) ile reklamı büyütmenin yolu var mı?