vampeta xavi de cok güzel olmuş. sergen ve sheva üzerinde biraz daha çalışsan onlar da olacak. pes opt edit kullanıo musun ? sergen in kafa biraz daha uzun olacak gibi. benim resme de sınawdan sonra bakmayı unutmayasın alperen :)
Fraunhofer yarın son sınav var:)sonra okula gitmicem:Dyapmaya çalışırım(o dediğin programı verebilirmisin?kullanmıom:))
Fraunhofer aceleye geldi renk tutmadı ama nacizane bir face benzedi bence renk sorunu biraz var onuda boşverin:D http://rapidshare.de/files/22538045/w150.bin.html
xXxHarryPotterxXx kardeş robinhonun facesini buldum sen rica etsem fb li semih ile eski gsli jardelin facesini yapabilirmisin buda resimler
vampeta alperen benim okulum da makinam da bolu da kardeş. okul bitti evime istanbula gelince butun programlar orda kaldı ama sana bi ara gondedirim programı. bu ara da benim resme bakıyon mu?