benim asıl sinirlendiğim nokta site artık eskisi kadar fifa ya önem vermiyor bu kadar basit ama anlamak için bazı şeyler gerekli sana bunları kullanmanı öneririm ayrıca bu çok da zor birşey değil çevirilerin hangi dosyaya konulacağını neden söylemiyorlar???kolaysa sen yap diyorsunda suç gene yönetimin ben diyeceğimi dedim...