mesume world cup oyununu farklı takımlarda oynayamıyoruz aynı takımda oluyor ama farklı takıma geçişe izin vermiylütfen yardım ediiiiin.
komikaze nasıl yani full versiyondada mı oynayamıyonuz ?bildiğim kadarıyla demosunda izin vermiyodu iki kişi oynamaya. friendly maçtada oynayamıyosanız ilginç. ben de oynayabiliyom.
fOrZaONDER olur mu öyle şey yaaa.. Şimdi biz 2 kişi 2 farklı takım seçip Dünya Kupası Turnuvası yapamayacak mıyız?? karşılaştıgımız zaman , farklı takımları seçmemize izin vamiyo mu? Vardır bi sorun mutlaka ve bi patch'i vardır kesin düzeltmek için.