Evet, Harun Yahya'yı gördüm, olayı çaktım. X-Men'i seğredip kendi bilimdışı antievrimciliklerini kusmaya ortam aramakta ancak Harun Yahya(Adnan Hoca) ve müritlerine yakışır zaten.
Bu arada X-Men bir bilimkurgu hikayesidir. Geçmişte aya gitmek bilimkurguydu. Ama artık olağan. Geleceğin ne getireceği bilinemez. İnsanoğlu olarak hala mükemmel değiliz, bu yüzden milyon yıl sürsede ben insan evriminin devam edeceği kanısındayım. Ha belki X-Men kadar abartılı olmaz o ayrı konu..