sabah pes5'in orjınalını aldm yükledim ve konaminin sitesinden registiration code'u girerek account actım bu tarafa kadar hersey normal.fakat oyunu acıp network kısmına gırdıgımde kopya oyunda network kısmına gırdıgımızdekı gıbı hata verıyor.ne yapmam grekıyo lutfen acılen yardım...şimndiden teşekkur ederım