> Coca Cola´nin pazarlama temsilcilerinden biri,
Arabistan´daki görevinden hayal kirikligi ile dönmüs ve niye basarili
olamadigini
> > arkadaslarina anlatmis:
> > -Beni Arabistan´a ilk gönderdiklerinde iki sorun
> > vardi.Arapça bilmiyordum.Halkta da okuma-yazma öyle
> > iyi degildi. Bu yüzden, onlara vermek istedigim mesaji
> > yan yana üç resim halinde düzenledim. Birinci resimde bir
arap... Çölde
>kumlarin üzerinde sürünüyor, susuzluktan kavrulmus,
> > ölmek üzere. Ikinci resimde, arap, kumlarin arasinda
> > buldugu Coca Cola´yi içiyor. Üçüncüde adam dipdiri,
> > ayakta, canli ve neseli...
> > -Eee, harika fikir.Anlamadilar mi?
> > -Anladilar anladilar ama...Sorun da bu.
Araplar sagdan sola okurlarmis meger!..