Orjinal Mesajı Yazan: 1oneblack
ARKADAŞLAR CİDDEN BENDE BUNDA SORUN YAŞAYANLARDANIM SEÇİP SEÇİP SİLMEK İSTEMİYORUM SONRA LİGİ KASINCA...AMD3000 + 2*512(1gbRAM)+256ekran kartı......3lig huge kasarmı??
İŞTERSEN 3 DEGİL 5 LİG SEC AMA DATABASE HUGE COK KASIYOR YAVASLATIYOR EN FAZLA 5 LİG VE DATABASE BÜYÜK RAHAT OYNAR
HERKEZ İCİN GECERLİDİR.
256 RAM:2 LİG(EN FAZLA) DATABASE NORMAL
512 RAM:3 LİG(EN FAZLA) DATABASE BÜYÜK
1 GB RAM:5 LİG(EN FAZLA) DATABASE BÜYÜK
İSLEMCİ İSE P4 1.4 ÜSTÜ OLMASI İYİ OLUR
İSLEMCİSİ P3 CELERON OLANLAR İSE ENFAZLA 1 LİG VE DATABASE KÜCÜK VEYA NORMALDE
OYNASALAR RAHATCA OYNARLAR...