arkadaşlar merhaba. ya ben bu türk ligi 3.0 kurdum. galatasaray olsun fenerbahçe olsun ve beşiktaş olsun iç sahada sanki gerçek staddaymış gibi taraftar sesleri ve tezauratlar mükemmel. fakat deplasmanda bu taraftar sesleri çıkmıyor.
elimde bu konuy ait soundmaster programı var. ne yapmam lazım lütfen yardım edin.