alexandro06 doan arkadasım bu delgodonun en son yaptıgın faceyi hangi resimle yaptn?koyarmısın?yada blackblood1383@hotmail.com bu adresi msne eklersen sevinirim..face konusunda senınle yardımlasmak ıstıorum....biliorsun bende faceciyim:)
Doan http://rapidshare.de/files/25392052/1st_pack.zip.html ilk pack'im umarım beğenirsiniz,toplam 25 face var
Venom **Lütfen bir daha "Yorum yok mu" şeklinde mesaj atma. Son çalışmaların gayet başarılı olmuş özellikle Tomas harika. Delgado'nun ağzını O-Edit'ten biraz kapatsaydın daha güzel olurdu.**