Doan Kardeşim Süper Gidiyosun bunu en başta belirteyim...
Ama Eksilerinde var tabi Figo'dan Başlayalım;
-İlk başta boyun ve yüz renkleri farklı ona bi uptade çeksen iyi olcak.
-Essien de ise çok açık olmuş bence Essien daha koyu omalı bide saç tipini değiştir.
-Oliver Kahn ise bugüne dek gördüklerimin en iyisi
-Messi de de resmin vesikalığını almışsın resmen fakat;burun,kaşların yanı ve ağızın etrafı biraz parlak olmuş.
Yani hepsine bi uptade çeksen iyi olur Kardeşim...
PS:Messi'nin saç tipini de değiştir bence :D