Orjinal Mesajı Yazan: emre_pes5
Hayır, dikkata alıyorum, çünkü arkadaşı bugün kovaladılar o şahıslar. Ben de bu e-posta ile tehdit ettiklerini de açığa çıkarmak istiyorum. İstiyorum ki hemen ceza alsınlar; daha neler yapabileceklerinin kanıtı olarak...
durum okadar ciddimi ya :(
bence tartıştıgın yada kavgalı oldugun kişileri iyice bi gözden geçir abi, direk bir maille sanmıyorum ceza almazlar ;)