Orjinal Mesajı Yazan: OaRist
Çok güzel. Karneyi yapan arkadaşı tebrik etmek lazım. Acaba bir adım sonra neler yapacak bu arkadaş. Sahte faturalar mı düzenleyecek, yoksa daha başka kurnazlıklar mı? evet hemen çıkışabileceğiniz gibi beni ilgilendirmez. Ama beni üzen böyle sahtekarlıklara prim verilmesi.
İşin bir diğer boyutu da, sadece içki içtiği için Mustafa Kemal gibi birine "sevilecek bir tarafı yok" diyen birinin, böyle bir sahtekarlığı, göğsünü gere gere burada anlatması. Dinine bu kadar bağlı olan bu arkadaş, acaba sahtekarlığın ne olduğunu mu bilmiyor. Yoksa çok sevdiği Said Nursi'yi okuya okuya dinden anladığı yorum bu muydu?
yeni görüm mesajı sevgili kardeşim kardeşim diyorum çünkü yaşına aldanmıyorum bu bir gerçek..
said nursi ben okudum dedimmi hiçbir kitabını risalesini okumadım ama onu tanıyanların adam gibi adam dinine bağlı bi adam olduğunu görünce senin gibilere üzülüyorum...
ben atatürkün sevilecek bir yeri yokmu dedim u.an göster o dediğim lafı ben bu foruma birdaha girersem neyim..... biyerlerinden uydurup ortaya laf atma beni atatürk düşmanı gibi gösterme.
dinimin gerektiğini yapıyorum ben ama o bahsettiğim insanlar gibi değil 5vakit namazımı kılarım kuran-ı kerimi okurum...
Bilip bilmeden laf atmam.
kendi kafamda bazı şeyler kurup buraya o kişinin yapmadığı şeyleri yaptı diye göstermem.
insanların arkasından konuşmam.
yalan bazen küçük yalanlar sölerim.
namahreme el uzatmam bakmam.
Hmm birde atatürkte müslümanlığa bir zararı olsaydı en çok nefret ettiğim insan o olurdu
ŞUNU AKLINA SOK TÜRK,KÜRT,ÇERKEZ,BOŞNAK,LAZ, olmaktan önce Hepimiz müslümanız!!!!
ama eğlence olsun die bazı işler yaparım benim dinden anladığım budur..