arkadasım ben yaptım
önce jpg bir resmini al sonra fm 2006 ac ayarlardan background ı acik yap sonra oyunnu nereye kurduysan data ya git resmini yapistir orda default yazan resme her hangi baska bir ad ver
kendi resmine de default yaz
oyunu aç oyna
seni sampiyon ol diye sevmedik ki kanarya