Shevchenko Uslu ve sessizdim ama mekana göre degisiyo okulda pek konusmam, evde de susmam ya da okulda bi ders susmam, ondan sonra agzımı hic acmam :)
Frostmourne Arkadaşım, konu dışı forum diye , mantık dışı ve fikir dışı şeyler yazmak zorunda mısın ? Kimin küçüklüğü neyse ne. Ne gibi bir paylaşım olacak . hadi bakalım ben küçükken top oynardım, ağlardım, çizgi film izlerdim . Aman ne kadar orjinal
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Uslu ve sessizdim ama mekana göre degisiyo okulda pek konusmam, evde de susmam ya da okulda bi ders susmam, ondan sonra agzımı hic acmam :) Dengesiz misin olum sen :) Konu bazı konulara göre çok normal en azından gülüon eğlenion üyeleri biraz daha tanıon.. :) Ben okulda da evde hep aynıydım YARAMAZDIM yaşım 17 olmuş Benden hala şikayet eder hocalarım Bi ara karne sonrası annem gülerek gelmez :D:D
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Arkadaşım, konu dışı forum diye , mantık dışı ve fikir dışı şeyler yazmak zorunda mısın ? Kimin küçüklüğü neyse ne. Ne gibi bir paylaşım olacak . hadi bakalım ben küçükken top oynardım, ağlardım, çizgi film izlerdim . Aman ne kadar orjinal Ya şimdiye kadar Öyle Saçma konular açıldıki
Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: pes5hayat Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Arkadaşım, konu dışı forum diye , mantık dışı ve fikir dışı şeyler yazmak zorunda mısın ? Kimin küçüklüğü neyse ne. Ne gibi bir paylaşım olacak . hadi bakalım ben küçükken top oynardım, ağlardım, çizgi film izlerdim . Aman ne kadar orjinal Ya şimdiye kadar Öyle Saçma konular açıldıki Senin için çok güzel bir matematik denklemi var. Özrü > kabahati