Bİ FENERBAHÇE TARAFTARIN ŞAMPİYONLUĞUN KAÇMASININ ARDINDAN SÖLEDİKLERİ:
Maçı izlediğim salon darmadağın... Yanımdaki sandalyede 50 li yaşların sonuna gelmiş bir bey amca, sel gibi akan yaşlarını silmeye çalışıyor avuçlarıyla... "Ama olmaz ki, şampiyonduk biz, şampiyondu Fenerbahçem" diyor... 2 sıra ötemde, makjayı yüzünde dağılmış bir bayan taraftar, hıçkırıyor deli gibi, "Allah kahretsin, Allah kahretsin"...
Ben gözlerimi ayıramıyorum o ekrandan... Hafta içi o kadar fazla rüya görmüşüm ki bu maçla ilgili, "Onlardan biri bu, şimdi uyanıp maçı seyretmeye gideceğim" diyorum kendi kendime... Ateşim 40 derece civarı, boğazlarım paramparça ve çılgınca öksürüyorum... O kadar fazla bağırmışım ki; her derin nefeste ciğerlerim acıyor..
Çıkıyorum sokağa... "Ağlamayacağım!" diyorum... Bir Fenerbahçe forması düşüveriyor ayaklarımın dibine... Toy bir Fenerbahçeli bağırıyor sokakta ağlayarak : "...... ul.n, ......... ordan. Şefefs.zler ordusu, k.pekler!..."
Formayı yerden alıp üstüne yürüyorum, saldıracağım zannedip o da hazırlanırken göğsüne hafif bir yumrukla beraber vuruyorum formayı.. "Bu Fenerbahçe formasıdır, üzerinde ay-yıldızımız, renklerimiz, logomuz, şerefimiz şanımız vardır! Sen Aziz Yıldırım 'ın, Daum'un Tuncay'ın Ahmedin Mehmedin taraftarı değilsin! Sen Fenerbahçelisin! Ben bunun için canımı veriririm, sen yere atamazsın!"
Araya giriyorlar ve yoluna gidiyor genç arkadaşım yere attığı formasını temizleyerek...
Düşünüyorum, şimdi de olduğu gibi... Galiba ben Fenerbahçe taraftarı değilim artık... BEN FENERBAHÇENİN TA KENDİSİ OLMUŞUM! DÜNYALARIM ONUNLA DOĞAR, GÜNEŞLERİM ONUNLA BATAR OLMUŞ!
Bundan sonra,
Takımına sahip çıkmayan başbakana oy yok!
Bir zamanlar taptığım şimdilerde fırsatçılık peşine düşmüş Ali ŞEN gibilerine taviz yok!
Kafasındaki biryantin sırtındaki terden, gözündeki yaştan fazla olan oyuncuya alkış yok!
Varlığım, benliğim yoluna... , Formaysa forma, yürüyüşse yürüyüş, destekse destek !!!
Sen söyle başkanım, sen söyle Fenerbahçem yeterki siz söyleyin dostlarım!!!
Çünkü ben FENERBAHÇEYİM!!!...
not:alıntıdır