Bu adamın hayranıyım ben.Ahmet çakar vurulduktan sonra dediki 'eğer o kişi silahla gelmeseydi ahmet abim onu bi güzel yere sererdi'..
Teleonda şampiyonlar ligi maçlarında yardımcı spikerlik yapıyordu bu.
Liverpool-Barça maçını yorumlarken Owen ın golüne yaptığı yorumları hatırlıyorum.Harikaydı.