Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne
Kokane , o zaman ligin son maçı olan Denizlispor maçından sonraki görüntülerini de koyalım, tamamen bir sezonu anlatsın bize ne dersin ? ;)
Koyalim anam, adam hic üzülmediki :D Hem senin derdin ne ki? Biz burda Anelka'nin görüntülerini paylasiyorsak sana neden batiyorki kardes? Okadar imrendiysen sende Hasan Sas'in hareketlerinin konusunu acarsin ;)
Edit: Sniper bide Cracks'in mesajlarini okuduktan sonra tamamen anladim, sampiyonluga sevinemiyorlar garipler, birakin galibiyeti, ligde TEK gol bile atamadilar diye. Kupada sözde bikez yendiler ama o bile herkesin gözünde maglubiyet. Neyse siz devam edin kardesler, sizi dikkate almiyacagiz.
Arkadas sen resimlere devam et...